Vrouw, Persoonlijke Trainer, Fitness, Oefening

Maar hoeveel vooruitgang u ook boekt en hoe innovatief uw trainingsplan ook is, er zal een moment komen dat u een slecht doordacht plan ontvangt. Je training zal frustrerend en onaangenaam zijn. Je co-trainers zullen boos en teleurgesteld zijn. En uiteindelijk zal het meer zijn dan u ooit zou overwegen om te investeren in een Personal trainer.

Het belangrijkste in deze situatie is om te proberen het te vermijden. Plan vooruit en je zult de angst voor je training vermijden. Je zult de tekenen van de gezondheidsproblemen van je lichaam zien voordat het poseert voor de competitie. Je lichaam zal zwak en vermoeid aanvoelen en je kunt je ongecoördineerd voelen. Soms zal dit gevoel sommige gedachten over stoppen veroorzaken. Het lijdt geen twijfel dat de competitie je fysiek en mentaal zal testen. Er is echter een verschil; gekwetst worden is niet de bodem van de heuvel. Je training is net 1972 geweest; het is slechts een deel van wat je doet.

Je moet jezelf er ook aan herinneren dat je doelen niet gaan over hoeveel competities je zelf kunt plaatsen – als je tot een bepaald punt gekwetst wordt, dan stop je ermee. Waar je op kunt rekenen, is dat als je hard blijft werken, hoe pijnlijk je ook stinkt van de hele training, je zult winnen. Die oude versleten gymtassen van de middelbare school zullen je taak om sterk af te werken nog smakelijker maken. Je kunt de volgende keer meer en meer tillen.

U moet zich er ook van bewust zijn dat elke competitie waaraan u deelneemt, geen niveau 500-ranglijst is. Natuurlijk wil je van tijd tot tijd hogerop komen, maar de focus en de vastberadenheid zijn anders. Je bent geen nummer één of nummer vijftien of nummer vijf – je bent een heel mens. Je lichaam en je Titan-methode spelen elke keer weer een rol in je ervaring.

In het begin zul je pijn ervaren. Dit is onvermijdelijk. Zo ontwikkelt je lichaam zich. Zo gebruikt je lichaam de kans om sterker te worden. Niet iedereen die zijn lichaam en brein zo hard traint als wij, zal dit hebben, noch zijn wij dokters of Yankees en Celtics, we doen het met een reden. We trainen omdat we ervan houden, omdat we ervan gedijen en omdat het onze geest en ons lichaam fris en verjongd achterlaat.

Als u uzelf eerst te veel probeert te pushen, heeft dit de neiging om uw lichaam op de lange termijn meer schade te berokkenen. Het maakt het harde werk dat je doet teniet. Je begint sneller pijn te krijgen, raakt meer geblesseerd en maakt je vorm nog meer atrofisch. Het gebeurt. Je hoeft het alleen maar in perspectief te plaatsen en te onthouden dat hoe meer fysiek je wordt aangepast, hoe beter je Titan-trainingsplan zal zijn.

Naast fysiek moet je er ook voor zorgen dat je geest gezond is. De geest kan de meest negatieve invloed hebben op het lichaam. Zoals vermeld in veel van mijn artikelen, hebben wij trainers de neiging om ons lichaam verder te duwen dan waartoe ze echt in staat zijn met onze waanzinnige intensiteit, onze verwondingen en alle bijbehorende risico's. We denken dat de vorm, de positie, de ademhaling, theReady, de mentale beelden, Toekomst, verleden, geluk, de pijn kunnen overwinnen.

Helaas nemen velen van ons niet de tijd om de juiste rust te krijgen. We moeten ons lichaam en onze trainingsomgevingen/tactieken herkennen. Uw basisademhalingspatroon mag bijvoorbeeld niet langer zijn dan 7 seconden, uw tempo mag niet hoger zijn dan joggen en u mag geen tekenen van misbruik vertonen. Rustig aan! Hard en matig trainen vergroot je kansen op blessures, samen met gewoon opdagen en alles doen wat je kunt.

Je zult problemen krijgen als je Titan-formulier kapot gaat. Merk op wanneer pijn in de lies, knie en enkel de eerste keer toeslaat. Hoewel dit kan worden veroorzaakt door een van de bovenstaande trainingsproblemen en een paar andere, wordt het meestal veroorzaakt door training met een hoog volume en hoge intensiteit. Hoge intensiteit zorgt ervoor dat je lichaam sneller gestrest en geblesseerd raakt. Je hoeft alleen maar de intensiteit aan je systeem te laten ontsnappen en te onthouden dat het niet gaat om hoe hard je duwt, maar om hoe vaak je het goed doet tijdens je training.

Daarom wens ik je veel succes in je opleiding en in je leven. Train slim – Levenslang!!

Categories: Blog