profielmening van atletische mensen die water in de kleedkamer van een gymnastiek drinken. - pre workout stockfoto's en -beelden

Pre-workout

Pre-workout routines zijn niet bedoeld om je energie te doden, maar om het wat rust te geven. Soms vertaalt een half uur van mijn tijd zich in 15-30 minuten van jouw tijd. Pre-workout is alles over herstel. Het gaat erom je krachtniveau, cardiovasculaire niveau, lactaatdrempel en DLV op peil te krijgen voordat je begint met gewichtheffen of hardlopen. Het gaat ook om herstellen, dus houd dat ook in gedachten. Je zou zelfs kunnen overwegen om een leuke afdankingstocht of ademhalingstest te doen terwijl je bezig bent, gewoon om je scherp te houden.

Als je er geen plezier in hebt, zul je waarschijnlijk vroeg of laat afhaken. Stop niet als het niet hoeft, maar uiteindelijk zul je deze workout moeten volhouden en proberen beter te worden. Wij zullen je daarbij helpen.

Wij verkopen pre-workout programma's voor hardlopers, zwemmers, en fietsers zowel in DVD's als in E-books. Kijk op onze website!

´╗┐Trainingsprogramma Oefeningen

Om een goede pre-workout te doen, bouw je een onderdeel in dat zowel de cardiovasculaire kracht bevat als ook de kracht die je nodig hebt voor de komende training. Ga niet te zwaar, anders kun je geblesseerd raken. Doe het in het begin rustig aan met je gewrichten en gewrichten die pijpenstelen,Rust uit in het water, niet in de sportschool, gedurende minstens tien minuten. D.w.z., als het helpt om je benen stabiel te houden, zou je elke keer tien minuten kunnen rusten. Als het handiger is, doe het dan rustig aan als je 's morgens opstaat.Houd een kleine hartslag aan. De hartslag is in feite de intensiteit van je inspanningen.

Zie je hoe dit werkt? Voordat u de zware training doet, moet u er altijd voor zorgen dat u op de relatieve max ion hartslag zit. Om uw maximum te vinden, stelt u zich voor dat u met elke hand een gewicht van tien ton oppompt. Als je het nauwelijks kunt, ben je niet op je best. Zoek de spiergroepen die vermoeid raken en kies dan de liften die het beste zijn voor die groepen.

Zware gewichten een paar keer goed stoten ligt in het bereik van wat te zwaar is,

Als je je op een bepaalde spiergroep richt en zo veel reps doet, dan til je waarschijnlijk tot failure. Begin met het behouden van een pomp en verleng de tijd dat je werkt tot het maximum.

Categories: Blog